עיצוב פנטהאוז חלומי בלב קריית ביאליק

האתגר:

  • לייצר מרחב מגורים מפנק ונוח לבני זוג שילדיהם הבוגרים כבר עזבו את הבית.
  • לייצר שפע של מקומות אחסון אינטגרלים, ללא פגיעה בעיצוב והניראות.
  • שילוב בין פונקציונליות לאסתטיקה, תוך יצירת שפע של מקומות אחסון אינטגרלים שלא יפגעו בעיצוב המודרני והמינימליסטי.

פנטהאוז עכשווי המתנשא לגבהים חדשים בקריות

בקריית ביאליק, דירת פנטהאוז בעיצוב עכשווי המתנשא לגבהים חדשים ומציע חוויה אסתטית שלא נתקלים בה בכל יום.האלגנטיות פוגשת בפונקציונליות, קומת הכניסה לא רק מרשימה במראה, אלא גם בחכמת התכנון. מחוללת התפאורה העיצובית ממציאה את המרחב מחדש, מעודדת את זרימת החיים הביתית עם חיבורים חכמים בין פרטי לציבורי, ובין פונקציה ליופי. הדירה עוצבה עבור זוג בעל ילדים בוגרים שעזבו את הבית, משימה שדרשה יצירת אחסון אינטגרלי בלי להתפשר על האסתטיקה המינימליסטית והמודרנית.

התוצאה היא פנטהאוז שהוא גם מוקד חברתי וגם פינת נוחות פרטית. עם עיצוב פנים בסגנון עכשווי, הדירה מעניקה דגש על זרימת מרחב פתוח וניצול מקסימלי של אור טבעי. המרפסת המרווחת והריהוט החיצוני בצבעוניות משחקית מזמינים את הדיירים ליהנות מהנוף המרהיב שבחוץ.

לב הדירה הוא אזור המגורים המרכזי, שמשלב בקסם את המטבח, אזור האוכל והסלון לחלל אחיד ורב-תכליתי. עיצוב החלל מבוסס על סכמת צבעים עדינה וניטרלית של לבן, אפור וגווני עץ, המועשרת בנגיעות צבע קטנות המעניקות חום ואופי.

האלמנט המרכזי הוא  אלמנט נגרות מרשים ונמתח מהכניסה לבית ועד המטבח, אלמנט זה חוצה את חלל הדירה לשני אזורים, ציבורי ופרטי, תוך כדי שהוא מכיל אחסון רב  מאחסון לנעלים ומעילים בכניסה לדירה, מזווה ומקררים אינטגראלים במטבח ועד הצנעת התשתיות הטכניות ארון חשמל ותקשורת ואפילו המזגן. כל זה על מנת לתת מראה נקי ומנימלסטי  שיהווה רקע והדגשה לגוף התאורה הפיסולי, המוסיף תחושת תלת-ממד למרחב ומכהן גם כיצירת אמנות ומקור אור,

חלל המגורים משולב עם המטבח, יוצר סביבה פתוחה וזורמת המזמינה אינטראקציה חברתית. המטבח עצמו מציע פונקציונליות ואסתטיקה בקווים נקיים, עם אחסון נרחב ואי מרכזי גדול המשמש כנקודת מפגש. המטבח עצמו משלב בין פונקציונליות לאסתטיקה בקווים נקיים, עם אחסון נרחב ואי מרכזי המזמין את האורחים לקהיליות ושיח. חיפוי הקיר במטבח הוא זכוכית חלבית עם איור עדין המדבר בשפה זהה עם גוף התאורה הפיסולי.

באזור הסלון, ספה שעברה דירה, מהדירה הקודמת, לה הוספנו 2 כורסאות בגווני כחול והוספנו כריות בגוונים כחולים שיתכתבו יחד. הצבעים עדינים וחפצי אמנות אייקוניים יוצרים אווירה של יוקרה מתוכננת. המרפסת הגדולה הצמודה מציעה תצפית פנורמית ומשחק צבעוני ברהיטים החיצוניים, מהווה מקום מושלם ליהנות מהנוף ומהאוויר הצלול.

בעוד שהחללים המשותפים של הפנטהאוז  נוצרו כדי לארח ולהרשים, החדר שינה הוא אותו מרחב אינטימי שבו העיצוב פוגש את הפרטיות. חדר שינה זה אינו פחות ממעוז עיצובי המציג רגעי רוגע ואיזון, מתוך הבנה עמוקה של צורכי הדיירים.

את חדר השינה עטרה השקט של פרטיות מופלאה, בזמן שהעיצוב המוקפד מעיד על הקפדה לא פחות מזו שבאזורים הציבוריים. מיטת העור המפוארת היא נקודת המוקד שממנה פועמת חום ונוחות. החלוקה לאזורים מתבצעת בעדינות, כאשר מסך זכוכית מעושן מפריד בין חדר השינה לחדר האמבטיה, ומאפשר מעבר אור טבעי שמחדש כל פעם את החלל. השימוש בוילונות המתוחים מספקים טקסטורות וחום לחלל, בעוד התאורה העדינה משדרת רוגע ומשקיעה באווירה רומנטית.

חדר האמבטיה, שניתן לראותו מחדר השינה, הוא מופע של עיצוב ופונקציונליות. משטחי הגרניט המלוטשים יוצרים ניגוד מושך לקולקציית הכלים הלבנה והמינימליסטית. כל פריט, מהברזים ועד לצלחות הרחצה, נבחר בקפידה כדי ליצור חוויה חזותית מושלמת.

העיצוב מאזן בין צורה לתכלית, יוצר מרחב מגורים שאינו רק מרהיב אסתטית אלא גם פונקציונלי ונעים לחיי יומיום.

 

הפנטהאוז בקריית ביאליק אינו פחות מחלום המתגשם למי שמחפשים עיצוב עכשווי ומעודכן. עם תשומת לב עקבית לפרטים והתמקדות ביצירת הרמוניה בין אור לחלל, הוא מציע חוויה מעוררת השראה, חוויה של יוקרה ונוחות במרחב העירוני המודרני.

 

 

מעצבת פנים: הילית קרש – הילית עיצוב פנים

צלם: גלעד רדט

ריצופים וכלים סניטרים: TR טופולסקי&רצף

ריהוט: טולמנס

 

על הפרוייקט +

סגירה -

סגירה -