unsplash.com-Breather

מקסום רווחים בדירות להשקעה

על-פי הנתונים של Airbnb  אין ספק, דירה להשכרה לטווח קצר מעוצבת ומצולמת היטב היא רווחית הרבה יותר, ואם הדברים עובדים בשכירויות לטווח קצר, אין ספק שהם עובדים גם בשכירויות לטווח ארוך. ההבדל הוא שבעוד שבשכירויות לתווך קצר חייבים לתת מענה שלם ומלא, כולל עיצוב פנים ואבזור מלא לבית. בשכירויות לטווח ארוך אין צורך לרהט את הדירה ולאבזר במוצרי חשמל, אבל חשוב לתכנן את הדירה בצורה מקסימלית, לתת מענה לתאורה נכונה, גבס, מיזוג וכמובן לתת פאנץ' עיצובי לדירה.

לא צריך להשקיע הרבה אבל צריך להשקיע חכם!

מסגרת תקציב

בכל דירה להשקעה ישנה השקעה בעיצוב פנים ברמה כזאת או אחרת. תחילה צריך להבין מה סכום השיפוץ שתרצו להשקיע. מה המצב הבסיסי של הדירה, כמה היא שמורה, או להפך כמה היא מוזנחת, ומה לוחות הזמנים לפרויקט כזה.

פרקטיות

בשלב השני, צריך לחשוב על פרקטיות. בדירה צריכים להיות שטחי אחסון שיספקו את השוכרים. יש לשלב ארונות קיר בגוון לבן שלא ימשכו תשומת לב מצד אחד, ומצד שני יכילו הרבה מקום. צריך להכין ולחשוב באיזה מחללי הדירה רוצים להכין תשתיות לאינטרנט ולטלוויזיה. אל תשכחו פרקטיות מעל הכל.

יצירת חוויה

בשלב שלישי צריך לחשוב איזו חוויה אנו רוצים להגיש לשוכרים. חשוב לתת חוויה אחרת בעיצוב הפנים של הדירה, הדבר יכול להיעשות על-ידי בחירת טפט או חיפוי מיוחד ושונה, על-ידי הדגשי תאורה דרמטיים. יש צורך במשהו שיגרום לשוכר לאפקט ה wow ברגע שהוא פותח את דלת הדירה, ויגרום לו לרצות להישאר בדירה הזאת ואף לשלם טיפה יותר.

פינוקים

בשלב הרביעי צריך לחשוב, אם מעבר לעיצוב ולאווירה אנו רוצים לתת פינוקים מיוחדים, אם זה ג'קוזי,עמדת ברביקיו חיצונית, או כל דבר אחר. נכון שההסתכלות היא שונה אם מדובר על השכרה לטווח קצר או לטווח ארוך, אבל בשני המקרים צריך לתת את הדעת לכך.

unsplash.com-Jared-Rice

תמונה אחת שווה אלף מילים

היום בעידן האינטרנט חיפוש הדירות נעשה בלוחות כמו יד 2,, WINWIN הומלס ואחרים ודירות לטווח קצר יש לנו את Airbnb, על כן אין לזלזל בתמונות שנשים בלוחות. איך אומרים, אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, זה מה שיגרום לגולש, להתקשר או שלא, לכן אל תשכחו לצלם את הדירה, מרוהטת, מסודרת ומוארת.

 

ואל תשכחו, דירה להשכרה בן אם זה לטווח קצר או לטווח ארוך עתידה להכפיל את התשואה שלה. על-כן חשוב מאוד להיוועץ עם בעל מקצוע לפני שמתחילים במלאכה.