עיצוב דירות לדוגמא

 "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני"

עיצוב דירות לדוגמא – בצורה חדשנית, מקצועית, מקורית ויצירתית המניבה לך תוצאות.

לקוחות פוטנציאליים מגיעים לביקור בפרויקט בנייה חדש. נכנסים לדירה לדוגמא ומייד מתעורר בהם רגש – חיובי או שלילי. את הרגע הזה מבקש עיצוב הפנים המושכל לנצל על מנת לייצר תחושה חיובית שמשמעותה "בכזו דירה אנחנו מדמיינים את עצמנו גרים".

באופן כזה, הביקור בדירה לדוגמא הופך לכלי שיווקי ומכירתי ממדרגה ראשונה ומקדם יותר מכל את סיכויי המכירה. זאת ועוד, דירה לדוגמא שהיא דוגמא לטעם טוב היא לא רק דרך להראות ללקוחות את הפוטנציאל הגלום בדירה, היא גם משדרת ללקוחות הפוטנציאליים את אמינות הקבלן, את רצינותו ואת יכולתו לעמוד בהבטחותיו.

מגמות וטיפים בעיצוב פנים של דירה לדוגמא:

המגמה היא להראות את הדירה לדוגמה אשר זהה כמעט לחלוטין לדירות האחרות בפרויקט.

שאיש לא יאמר שרכש דירה על סמך הדירה לדוגמה אך קיבל למעשה דירה שונה לחלוטין: בדירה זו הגדלים נותרים זהים לחלוטין ועיקר ההשקעה הינו בעיצוב הפנימי. לא מדובר בהכרח על מהפך. לעיתים, תאורה מיוחדת, בחירת צבעים נכונה, מספר אלמנטים מגבס, רהוט שיקי, טקסטיל ופריטי נוי ייצרו אווירה ביתית ויספיקו על מנת ליצור דירה לדוגמא שנראית כמו התגשמות של חלום.

 עיצוב פנים הפגנת נוכחות ועוצמה המשדרים טוב טעם ומעוררת כבוד והשתאות, לצד חלל שיתאים לקהל לקוחות גדול ככל האפשר.

יצירת חלל בלתי נשכח תוך שימוש בחומרים חדישים ומיוחדים לצד חומרים חמימים שיצרו חוויה חד פעמית.

Total Look

הדירה לדוגמא חייבת להיות מושלמת מבחינת האבזור שלה, ליצירת "Total Look" ושפה עיצובית הרמונית. ריצוף, צבעים, רהוט, תאורה, חפצי נוי וכד', חייבים להשתלב כולם ליצירת אותה הרמוניה מבוקשת.

יצירת תחושה ביתית היא אלמנט חשוב ובסיסי בעיצוב דירה לדוגמא. את שולחן פינת האוכל ניתן לכסות במפה ולהניח סכו"ם, צלחות, כוסות וכד', על מנת לקדם את תחושת ה"בית". סבונים ומגבות בחדר הרחצה ואפילו נעלי בית על יד המיטה, ידגישו עוד יותר תחושה זו.

כדאי לזכור שבדירה לדוגמא העיצוב מבקש לנטרל חסרונות ולהדגיש יתרונות.

אם לדוגמא, המרפסת פונה ישירות לחדר השינה של השכנים, וילון מעוצב יעמעם חסרון זה. טפט אורבני ייצור נוף במוקד אחר. אם הדירה אינה מוארת דיה, שילוב אלמנטים של תאורה ותקרות מונמכות, יצור אווירה רומנטית ומסתורית ויסיט את תשומת הלב. השליית גודל על ידי שימוש מושכל במראות, זה דבר שתמיד כדאי להשתמש בו.

הגדרת האווירה הרצויה בחלל.

בין אם זו תחושה יוקרתית ו/או חמימה, אך עדיין עם דגש על דירה ביתית חמה ומזמינה, שגורמת ללקוחות להרגיש בבית ולא בחלל זר ומנוכר. והדיירים הפוטנציאלים יוכלו לראות עצמם גרים בה.

מתי כדאי לבנות דירה לדוגמא?

בפרויקטים של 50 דירות ויותר;

כדאי  לבנות דירה לדוגמה לפי הדגם הכי פחות נמכר בפרוייקט.

בפרויקטים שכוללים יותר מ-250 דירות נבנית לרוב קומה לדוגמה.

העלויות הכרוכות בבניית הדירה לדוגמא מתקזזות כשהפרויקט משווק מהר יותר.

חברות קבלניות משקיעות מאות אלפי שקלים בהקמת דירות לדוגמה. זאת, לאחר שנוכחו לדעת כי 94%  מרוכשי הדירות מעדיפים שתהיה באתר דירה לדוגמא (ע"פ סקר שערך לוי יצחק) כך יש להם המחשה ברורה על מה הם עומדים להוציא כל כך הרבה כסף.

דירות לדוגמא מקצרות את זמן המכירה של הפרויקט ובאתרים בהם קיימת דירה נמכרות הדירות במהירות ובתכיפות של 50% ויותר מאשר בפרויקטים בהם אין דירות לדוגמה, והקונים רוכשים את הדירה "על הנייר".

בסופו של הפרוייקט הדירה לדוגמא נמכרת במחיר גבוה יותר מיתר הדירות בבניין, בשל היותה מושקעת ומאובזרת מדירה רגילה באותו פרויקט.  ידוע שההשקעות הרבות שבוצעו בדירה מעלות במידה ניכרת את שוויה והיא יכולה להימכר לקונים כ-15 אלף דולר בממוצע יותר מאשר דירה דומה רגילה.

עיצוב דירה לדוגמא הוא כלי שיווקי ומכירתי – יש לנצל כלי זה עד תום.