unsplash.com-Sean-Pollock

עיצוב דירות יוקרה

כל אחד מבקש לגור בבית שמשקף אותו בצורה הטובה והמחמיאה ביותר, כמו כן אנחנו רוצים בית שנותן מענה יעיל ופרקטי עבור צרכי הדיירים.

בית  שכיף להביט בו המשרה אווירה מיוחדת ומעניק תחושה נעימה ומרגיעה.

אז איך עושים זאת?

הבנת צרכים

צריך להתחיל עם הבנת הצרכים,  השאיפות והמטרות לגבי בית החלומות שאנו מעצבים, המעצב צריך לדעת לשלב את בחירת הלקוח וטעמו האישי בתוך הקו העיצובי הנבחר, תוך הקפדה על הגשמת הרעיון העיצובי שנבחר.

בחירת סגנון

עיצוב יוקרתי  מדבר על טעם ייחודי, עם פריטים שלא נראים בכל בית. יחד עם זאת עיצוב בתי יוקרה, אינו מחייב בהכרח השקעה כספית עצומה או מראה מינימליסטי ונקי. עיצוב יוקרתי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון סגנונות עיצוביים, כפרי, וינטג', שילוב אלמנטים, יצירות וחפצים מיוחדים או שילוב אריחים, טפטים ווילונות  ולא רק שילובי מתכת וזכוכית כפי שנהוג לחשוב.

התהליך מחושב, שבו לכל פרט יש משמעות ממש כמו  יצירת אומנות. העיצוב משלב את מגוון הנתונים: נוחות, פונקציונליות, חומרי הגלם, פריטי העיצוב, תאורה, זרימה בחלל, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ושמירה על הקו העיצובי שנבחר.

בחירת חומרי גלם

רמת איכות חומרי הגלם חייבת להיות גבוהה, החל מריצוף וחיפוי הקירות ועד בחירת החלונות, תאורה והריהוט. חומרי איכות גבוהים יבטיחו עמידות לאורך זמן לצד נראות טובה ויוקרתית.

פינוקים

בבתי יוקרה ניתן לשלב המון פינוקים, שיגרמו לנו להישאר המון בבית.

ספא ביתי – מאובזר בסאונה רטובה1יבשה, בריכת שחיה מחוממת, ג'קוזי פנימי. כל אלה עם עיצוב יחודי יהפכו למקדש רחצה חלומי.

חשמל חכם – שיאפשר שליטה בכל אבזרי החשמל בבית ובכל המכשירים החשמליים, התריסים והאזעקות – מכל מקום בעולם.

קולנוע ביתי עם מערכת סאונד משוכללות שיאפשרו חווית צפיה אולטימטיבית. בשילוב מכונת פופקורן ביתית, ברזי קולה שישלימו את החוויה.

 

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

עיצוב בתי היוקרה היא כמו שיח אישי בין המארח, האורח והבית כאשר לכל פריט ואלמנט עיצובי יש משמעות- . צריך להקפיד לא להכביד על עיני המתבונן ולא ליצור עומס ויזואלי. למעט יש המון כח. יחד עם זאת עלינו לדאוג שלא תיוותר תחושה של ריקנות בבית. כלומר הכל עניין של מידתיות. הניואנסים מאד קטנים ועל-כן מומלץ להיעזר בבעל מקצוע.

אם אינכם מעצבי פנים או אדריכלים מומלץ שאיש מקצוע ילווה אתכם בתהליך עיצוב בית היוקרה שלכם,  בחירת המעצב או האדריכל היא משימה לא פשוטה בפני עצמה, עליכם לדעת כי אתם יכולים לסמוך עליו או עליה באופן מוחלט ושיש  שפה משותפת והבנה.

מאחלת לכם הצלחה מרובה. ואם אתם זקוקים לעזרה מוזמנים ליצור קשר.