השבחת נכסים למכירה

גרתם הרבה שנים בביתכם , יש לכם הרבה זכרונות ורגעים נהדרים מהבית. הבית גדל יחד איתכם וזה הזמן לעשות לו מתיחת פנים קלה ולא יקרה שתשביח את הנכס שלכם למכירה.

אז איך בוחרים מה לעשות?

לא הייתי נכנסת לשבירת קירות ולהחלפת מנרות ורצפה. זה כבר שיפוץ גדול מימדים.

סטיילינג

סטיילינג טוב שיצור את אפקט האוו כבר ליד דלת הכניסה.

דלת הכניסה צריכה להיראות למישהי, אל תשכחו זה הדבר הראשון כשרואים שמגיעים הבייתה. יש   כשמונה שניות המתנה ליד הדלת חשוב שכבר שם התחושה תהיה חיובית.

מטרת הסטיילינג היא לתת לבית אפקט של WOW וגם לאפשר לקונה הפוטנציאלי חזון, לאיך הוא יחיה בתוך הנכס הזה.

הבית צריך להיות לא עמוס מדי מחד, ולא מינימלסטי מדי מצד שני. הכל עניין של מינונים מדוייקים. הוא צריך להיות מצד אחד מינמלסטי ומצד שני חם. ניתן להוסיף פריטים שאח"כ ניתן לעשות בהם שימוש בבית שתעברו אליו. או שלחילופין תמכרו את הבית as is

לשים פריטים מודרניים קלאסיים וצבע לתוך בית בסגנון ישן יותר יכול לעבוד יפה כאשר נעשה היטב. עקביות דרך הבית הוא חיוני.

 

unsplash.com-Benjamin Voros

השליית גודל 

הבית צריך להיות מסודר למשהי ולא עמוס בפרטים

לתת תחושת גודל בעזרת מראות שמכפילות את החלל. צריך לשים לב מה משתקף מהצד השני של המראה.

להאריך את התקרה שלך: כדי ליצור אשליה של תקרה גבוהה או חלונות גדולים יותר, לתלות וילונות מ גבוה ככל האפשר!

בחר את צבע הצבע המושלם: כאשר אתה הולך לבחור צבע, או ללכת על גוון מושלם של לבן, תקרות צבוע לבן או שמנת נוטים להפוך את החדר מרגיש גדול יותר

להפוך נקודות בעיתיות למוקדי עיצוב – הפכו את הלימון ללימונדה.

יש לזכור כי מעצב הוא יוצר מבט על בית רחב ביותר של חתך רוחב של השוק קונה, ולכן בעוד שאתה לא יכול לאהוב את המראה של סגנון החיים שלך, להבין את האמנות של סטיילינג בית היא להתחבר עם כמו קונים רבים ככל האפשר.

unsplash.com-Breather

כאשר אתה לעסוק מעצב נכס לעיצוב חבילת סטיילינג עבור הבית שלך, אתה מרתק מקצועי שמבין את שוק הנדל"ן ויודע איך להביא את מלוא הפוטנציאל של הנכס כדי לגרום לך את הסכום הגדול ביותר של כסף על המכירה לפחות כמות הזמן. שים לב כי אתה צריך לתכנן מראש את הסטיילינג שלך, כפי יכול להיות תקופת המתנה של 2-3 שבועות, במיוחד במהלך האביב תקופות הקיץ עסוק.