unsplash.com - BRUNO CERVERA

איך בוחרים מעצבת פנים לפרוייקט שלכם?

בית זה מקום מפלט. בית הוא המקום שבו אנחנו הולכים להרגיש בטוחים, שבו אנחנו יכולים להיות בדיוק מי שאנחנו, בלי שאכפת לנו מה אנשים אחרים חושבים.

גם אם יש אדריכל חשוב להיעזר ב מעצב פנים / מעצבת פנים, דבר ראשון זה עוד זוג עינים מקצועי לפרוייקט גדול שאתם הולכים להשקיע בו כסף רב. דבר שני 95% מהאדריכלים מעולים במאקרו אבל המיקרו זה כבר עניין אחר. ועל-כן רואים פערים גדולים בין הטיפול למעטפת לטיפול הפנימי. זה כמו שלא נקח רופא עינים לבצע ניתוחי לב.

תפקיד המעצב פנים / מעצבת פנים

  1. לארגן את מרחב בצורה מייטבית. התכנון חייב להיות פונקציונלי. אורח החיים בבית צריך קל בתפקוד היומיומי.

 

  1. מעצב הפנים מתכנן עבורכם ולא עבורו. על-כן האופי של הבית צריך לשקף את האופי שלכם. ועל כן מומלץ לבחור מעצב פנים שהקו העיצובי שלו מלכתחילה תואם את שלכם. – כח כן חשוב לראות תיק עבודות.

 

  1. תקחו בחשבון שתקופת בניה/שיפוץ היא תקופה מאד לחוצה, לפעמים מגיעים לקצה. דבר ראשון צריך לקחת 3 נשימות עמוקות לפני שנכנסים לאתגר הזה ומומלץ לעבוד עם בעל מקצוע רגוע שיידע להוריד מכם את הלחץ בתקופה זו. – על כן כדאי לקבל המלצות.

 

  1. חשוב לקחת מעצב פנים עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בעבודה כמעצב פנים ולא בתחומים שהם "ליד". לשנות הנסיון יש כל כך הרבה משקל בנושא של הפחתת סיכונים, מניעת טעויות… אבל זה לא מספיק, חייבת להיות בינכם כימיה טובה, זה הולך להיות "רומן" ארוך…

אז…

האם הגיע הזמן לעשות שינוי?

unsplash.com-Sonja Langford